کسب درآمد و فروشگاه اینترنتی lemonseo
close
تبلیغات
ثبت لینک و بنر در اینجا
درآمد عالی با فروش فایل
ایجاد اپلیکیشن اندروید
تبلیغات بنری و متنی
loading...
YourAds Here YourAds Here

lemonseo

بازدید : 93
يکشنبه 3 دی 1396 زمان : 21:03


روش های مختلفی برای دسته بندی لیزرها وجود دارد. لیزرها را می توان براساس نوع ماده فعال کننده، طول موج و توان خروجی دسته بندی کرد. در ادامه به شرح هر یک از این موارد خواهیم پرداخت.

نوع ماده فعال کننده :
بر این اساس لیزرها به 4 دسته ی لیزرهای گازی، لیزرهای جامد، لیزرهای مایع و لیزرهای نیمه رسانا تقسیم بندی می شوند.

به طور مثال، لیزر الکساندرایت و لیزر ان دی یاگ، جزء لیزرهای جامد، لیزر co2 فرکشنال جزء لیزر گازی و لیزر دایود از نوع لیزرهای نیمه هادی هستند. برای خرید لیزر دایود و برای خرید لیزر الکساندرایت به سایت http://pishroteb.ir/ مراجعه کنید.
طول موج:
ناحیه مادون قرمز دور، مادون قرمز نزدیک، مرئی و ماورای بنفش تقسیم بندی لیزرها را طبق طول موج تشکیل می دهند.

توان خروجی:
لیزرها بر حسب توان خروجی شان به لیزرهای کم توان، متوسط و پر توان طبقه بندی می شوند.

بازدید : 140
يکشنبه 3 دی 1396 زمان : 21:02


برای خیلی از افراد اتفاقاتی نظیر تصادفات رانندگی پیش افتاده است.میزان آسیب دیدگی در سوانح رانندگی متفاوت است و بستگی به شدت تصادف و نوع خودرو دارد.در این صورت انتخاب گزینه مناسب برای صافکاری و نقاشی قسمت های آسیب دیده بدنه بسیار مهم است.زیرا می تواند مقداری در جلوگیری از ضرر و زیان بیشتر مالک خودرو تاثیر بگذارد. میزان افت قیمت یک خودروی حادثه دیده بستگی به قسمت های رنگ شده دارد. از این رو بهتر است با بهره گیری از افراد حرفه ای سعی در درست کردن قسمت های آسیب دیده ماشین به صورت بدون رنگ داشت.

در ادامه مقاله به بررسی برخی اصطلاحات مربوط به خودرو می پردازیم.

دیاگ چیست؟

دیاگ دستگاه یابنده ی عیب های خودرو است. با وجود آلایندگی خودروهای سوخت فسیلی , شرکت های خودروسازی اقدام به تولید خودروهای هوشمند کردند. در موتور این خودروها حافظه ی موقتی به نام ECU وجود دارد که به هنگام بروز خطا در قطعات موتور کد خطا در حافظه ثبت می شود. با روشن شدن چراغی که معمولا در پشت آمپر قرار دارد و چراغ خطا یا چک نامیده می شود این خطا اعلام می گردد.

با استفاده از دیاگ این کد شناسایی می شود و خطای ایجاد شده اصلاح می گردد یا در صورت نیاز قطعه ی مورد نظر تعویض می شود. به این ترتیب وضعیت خودرو به حالت اولیه باز می گردد.

امروزه اکثر سیستم های خودرو به صورت هوشمند طراحی می شوند که برای عیب یابی آنها نیز نیاز به دستگاه عیب یاب یا دیاگ است.

شستشوی انژکتور چه زمان انجام می شود ؟

شستشوی انژکتور به صورت دوره ای و به صورت هر 40 تا 50 هزار کیلومتر مفید است اما متاسفانه روشهای شستشوی انژکتور کنونی نه تنها بهبودی در عملکرد ماشین ایجاد نمی کند بلکه بعضا باعث خرابی خود انژکتور یا قسمتهای دیگر موتور می شود .
در شیوه استاندارد شستشوی انژکتور می بایست انژکتور از محل خود باز شده و در دستگاه مخصوصی بسته شود ، سپس به وسیله دستگاه اولتراسونیک و به همراه مایع مخصوص عمل شستشو انجام گیرد.

مدتی است که برخی افراد با دستگاههای انژکتور شور درجا اقدام به شستن انژکتور ها با ایجاد فشار در سوزن و مایع پاک کننده می کنند که می تواند خطرناک باشد .

شارژ گاز کولر به چه صورت انجام می شود؟

شارژ گاز کولر به دو طریق انجام میشود.

مرحله اول: اضافه کردن گاز : برای اینکه مطمئن شوید سیستم شما گاز دارد یا نه ابتدا باید داخل موتور لوله

بازدید : 110
يکشنبه 3 دی 1396 زمان : 21:01


از جمله خدمات ارائه شده توسط شار مبله اجاره آپارتمان مبله در سراسر ایران به صورت کوتاه مدت است. شما می توانید برای این منظور با داشتن اطلاعات زیر با ما تماس حاصل فرمایید و آپارتمان مبله مد نظر خود را اجاره کنید:

  • مدت زمان اقامت شما
  • تعداد نفرات

ما با بررسی موارد مختلف آپارتمان مبله ، پیشنهادهای خود را به شما ارائه خواهیم داد.

قیمت اجاره آپارتمان مبله در تهران کوتاه مدت

علی رغم مواردی که در بالا گفته شد با این حال قیمت تقریبی برای اجاره آپارتمان مبله در تهران کوتاه مدت به شرح زیر است.

  • اجاره سوئیت در تهران برای یک هفته: قیمت بسته به نفرات و منطقه از حدود 1.5 میلیون تومان به بالا
  • اجاره سوئیت در تهران برای یک ماه: قیمت از حدود 5 میلیون تومان به بالا

بازدید : 134
يکشنبه 3 دی 1396 زمان : 21:00


هر دهان و دندانی ویژگی های خاصی دارد و درک این ویژگی ها می تواند به ارائه خدمات دندانپزشکی زیبایی مناسب به هر فرد کمک کند. معمولاً، فرآیند اصلاح طرح لبخند دندان می تواند ترکیبی از روش هایی که در ادامه آمده باشد:

۱- باندینگ دندان

باندینگ دندان یک روش دندانپزشکی زیبایی مطمئن و بی خطر است که برای بهبود ظاهر خراشیده، ترک خورده، یا تغییر رنگ داده دندان ها به منظور اصلاح طرح لبخند استفاده می شود. از این روش می توان برای حذف فضاهای خالی بین دندان ها و نیز تغییر اندازه یا شکل دندان استفاده کرد. این روش در زمان کم و کمتر از یک ساعت امکان پذیر است. در باندینگ دندان می توان از بهترین رنگی که با دندان فرد مطابقت دارد برای تغییر رنگ دندان استفاده کرد.

۲- سفید کردن دندان

بلیچینگ یا سفید کردن دندان یکی از روش های متداول برای اصلاح طرح لبخند است که برای افرادی که به دنبال داشتن لبخند زیبا با صرف زمان بسیار کم هستند، مناسب است. در این حالت بیماران می توانند فرآیند سفید شدن دندان را در مطب دندان پزشک یا در خانه انجام دهند. هر دو حالت این روش درمانی بسیار متداول است و می تواند نتایج فوق العاده در کوتاه مدت برای اصلاح طرح لبخند به همراه داشته باشد.

۳- ونیر پرسلاین یا لمینت دندان

ونیر پرسلاین که در اصلاح لامینت یا لمینت دندان نیز نامیده می شود نیز قابلیت اصلاح تعدادی از مشکلات و ترمیم زیبایی دندان برای اصلاح طرح لبخند را دارد. این نوع روکش بر روی دندان ها قرار می گیرد و به این ترتیب مشکلات ظاهری آنها همچون خراشیدگی، کجی، و تغییر رنگ را پنهان می کند. فقط در طول دو جلسه درمانی، لمینت دندان می تواند به شما یک لبخند حیرت انگیز هدیه دهد.

۴- روکش دندان

برای ترمیم سریع دندان‌های آسیب دیده‌ می توان از یک روکش سرامیک با دوام که منطبق با رنگ طبیعی دندان شماست، استفاده شود.

5-ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندان یکی از مواردی است که می توان برای اصلاح بی دندانی و جبران دندان از دست رفته از آن استفاده کرد ، به خوبی می توان با استفاده از ایمپلنت دندان هایی زیبا و درخشان داشت و البته امکان خوردن ، آشامیدن و جویدن را باز یافت .

6- ارتودنسی

سیمکشی دندانها روشی ارتودنسی برای ردیف و مرتب کردن دندان‌ها است. دندانپزشکان غالباً توصیه می‌کنند که دندان‌ها قبل از دیگر درمان‌های زیبایی نزد متخصص ارتودنسی، ارتودنسی شوند، چون دندانهای نامرتب باعث بروز مشکلات متعدد میشود. اختلال بایت و روی هم قرار نگرفتن دندانها سلامت دندانهای باقیمانده را به خطر میاندازد و ناراحتیهای دهان و دندان را در پی دارد. به این ترتیب ارزانتر و آسانتر آن است که با انجام ارتودنسی نزد دکتر ارتودنسی، از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کرد.

انجام طرح لبخند کودکان
طرح لبخند کودکان در موارد متعددی انجام میشود که عبارتند از:

  • ترمیم تغییر رنگ دندانهای کودک: تغییر رنگ دندانهای کودک ممکن است به دلیل استفاده از داروهایی چون تتراسیکلین و یا استفاده بیش از حد از آب‏های حاوی فلوراید باشد. در هر صورت زمانی که کودک برای ترمیم دندانهای سیاه به دندانپزشک کودکان مراجعه میکند، با استفاده از داروهای سفید کننده و بدون صدمه به نسج دندان، این عارضه قابل درمان است.
  • وجود فاصله بیش از حد میان دندانها: زمانی که فضای موجود بین دو دندان جلویی بیش از حد باشد به طوری که در زیبایی چهره کودک تاثیر منفی بر جای بگذارد، دندانپزشک اطفال با استفاده از کامپوزیت یا لامینیت سرامیکی میتواند آنها را درمان کند. البته این روش برای کودکانی قابل استفاده است که بالاتر از 10 سال سن داشته باشند.
  • ترمیم دندانهای شکسته: زمانی که دندانهای کودک شکسته یا لب پر میشود دندانپزشک اطفال میتواند از روکش‏های چینی استفاده و آنها را ترمیم کرد.

بازدید : 111
يکشنبه 3 دی 1396 زمان : 21:00


هزینه‌ی پرینت سه بعدی بر اساس زمان کار دستگاه تعیین می‌شود. این روش ممکن است، مشکلاتی را ایجاد نماید. شخص خریدار ممکن است بگوید از کجا معلوم این تعداد ساعت زمان برده است. برای روشن شدن موضوع لازم است روش تعیین زمان را مشخص کنیم.

زمان پرینت سه بعدی به این ۴ عامل بستگی دارد

1. دقت نازل (به طور معمول ۴/۰ میلیمتر است)

2. دقت پرینت (بستگی به پرینتر می‌تواند تغییر کند)

3. حجم کار

4. پیچیدگی جسم

5. نوع دستگاه

دقت نازل :

سر نازل‌ پرینتر سه بعدی سوراخی وجود دارد که طول لایه‌ی افقی را تعیین می‌کند وهرچه بزرگتر باشد کیفیت پرینت سه بعدی پایین‌تر می‌آید و زمان کاهش پیدا می‌کند. هرچه بکوچکتر باشد کیفیت بالاتر می‌رود و زمان پرینت بیشتر می‌شود.

دقت پرینت:

این پارامتر کیفیت قطعه را در محور z تعیین می‌کند که بین بازه‌ی ۶۰ میکرون تا ۴۰۰ میکرون قابل تغییر است که این بازه بسته به نوع دستگاه متفاوت است.

هرچه این قطر چاپ پایین تر باشد دقت بالاتر می‌رود و سرعت پایین تر می‌شود و بالعکس.

حجم کار:

این پارامتر وابسته به طراحی مشتری است و هرچه سایز قطعه بزرگتر باشد زمان بیشتری می‌برد تا قطعه پرینت شود.

پیچیدگی جسم:

هرچه جسم خطوط گسسته و یا تیز داشته باشد زمان پرینت بیشتر می‌شود.

نوع دستگاه:

سرعت حرکت دستگاه وابسته به تکنولوژی ساخت دستگاه متفاوت است و هر دستگاه بر اساس شرایط خود سرعت متفاوتی خواهد داشت.

تعیین هزینه پرینت:

با توجه به پارامتر‌هایی که گفته شد، می‌توان به این نتیجه رسید که قیمت به نوع دستگاه و نحوه‌ی کار اپراتور و وجدانش مربوط است . اما باز هم راهی برای تعیین حدود زمان پرینت وجود دارد. اولین راه تعیین قیمت از چند اپراتور است (که باز هم می‌تواند وجدان اپراتور تاثیر بگذارد)

راه دوم درخواست Gcode قطعه از اپراتور است و تست ان در سایت‌های شبیه ساز gcod است.

بازدید : 119
يکشنبه 3 دی 1396 زمان : 20:58


با فرض اینکه فرد ترجمه کننده 70 درصد به زبان انگلیسی آشناست مطلب را جلو می بریم. البته لازم به ذکر است که ترجمه تخصصی مقاله تنها به دانستن لغات تخصصی رشته نمی باشد. جمله بندی روان، حفظ ساختار گرامری در کنار حفظ ادبیات متن و تخصصی بودن ترجمه از اصول اساسی ترجمه مقاله می باشد. در اینجا به صورت گام به گام، مراحل ترجمه تخصصی مقاله را برای شما توضیح می دهیم:

قدم اول: استخراج واژگان تخصصی

عموما، حتی مترجمین متخصص در هر رشته تخصصی نمی توانند ادعا کنند که با تمام واژگان تخصصی یک مقاله آشنا می باشند. اما راه درست استخراج واژگان تخصصی یک مقاله چیست؟

اولین چیزی که به ذهن شما می آید و شاید راحت ترین روش استفاده از مترجم گوگل باشد، اما با توجه به مفید بودن نسبی این منبع در ترجمعه لغات، در بسیاری از موارد وقتی جمله ای یا کلمه ای را در گوگل ترنسلیت وارد می کنید، ممکن است ترجمه واژه در متن تخصصی شما اشتباه و گاها خنده دار به نظر برسد.

بگذارید با یک مثال این مطلب را کاملا برای شما توضیح دهیم. واژه forge را در نظر بگیرید. در اصطلاح عمومی، ترجمه این لغت جعل کردن می باشد. اما در ترجمه تخصصی به معنای آهنگری می باشد. در نظر بگیرید که در ترجمه متن تخصصی مکانیک این ترجمه به صورت جعل کردن به کار رود؟؟؟؟

در واقع این امر نشان می دهد که در ترجمه مقاله آشنایی کامل با رشته و مفهوم ترجمه تخصصی متون بسیار حائز اهمیت می باشد. در صورتی که یک شخص فرصت ترجمه ندارد و یا توانایی انجام ترجمه متن مورد نظر را ندارد، یکی از مزایای استفاده از سایت ترجمه به جای استفاده از دارالترجمه ها و مراکز خدمات دانشجویی ارجاع سفارش به مترجم متخصص در همان رشته می باشد.

آموزش استخراج ترجمه تخصصی واژگان

مورد اول برای ترجمه تخصصی واژگان استفاده از دیکشنری های تخصصی هر رشته می باشد که به صورت کتاب یا در برخی از موارد با جستجو در اینترنت، این دیکشنریهای تخصصی در دسترس می باشد. در سایت ترجمه ، دیکشنریهای تخصصی مختلفی جهت استفاده شما دوستان گرامی ارائه شده است که می توانید از آن ها استفاده کنید.

راه دوم، در صورت عدم دسترسی به دیکشنریهای تخصصی جستجو در اینترنت می باشد. این مورد خصوصا در مورد ترجمه تخصصی عبارات چند کلمه ای که یافتن آن در دیکشنریها دشوارتر می باشد، موثر است. به این صورت که واژه تخصصی و یا عبارت تخصصی مورد نظر را به همراه کلمه "ترجمه" در گوگل جستجو نمایید. برای جستجوی ترجمه تخصصی عبارات چند کلمه ای علاوه بر واژه ترجمه، ترجمه کلماتی از عبارت را که می دانید در کنار عبارت جستجو بنویسید و بعد در گوگل جستجو نمایید. برای یافتن ترجمه تخصصی عبارات و کلمات، مطمئن ترین منابعی که در صفحات جستجو ظاهر می شوند، مقالات تخصصی مرتبط با رشته تخصصی شما می باشد. با باز کردن صفحه این مقالات و جستجو در انها حتما می توانید ترجمه تخصصی عبارت و یا واژه مورد نظر خود را بیابید.

قدم دوم: جمله بندی روان و حفظ ساختار گرامری متن

در صورتی که شما واژگان تخصصی را کنار هم بگذارید، بدون رعایت جمله بندی مناسب و اصول ساختاری و گرامری زبان مبدا و مقصد، معمولا متنی بدون مفهوم و ترجمه ای نامفهوم خواهید داشت. موردی که در ترجمه های انلاین رایگان مانند گوگل مشاهده می نمایید. این امر نیاز به داشتن دانش زبانی بالا در زبان انگلیسی و داشتن سابقه بالا در ترجمه متون تخصصی رشته مورد نظر دارد. برای تقویت مهارت جمله بندی هرگز از مترجمهای رایگان مانند گوگل استفاده نکنید چرا که با قرار دادن جملات در گوگل و مرتب کردن آنها حالت ماشینی ترجمه حفظ خواهد شد و اصولا عادت به این نوع ترجمه موجب می شود که هیچ گاه نتوانید ترجمه ای روان انجام دهید. سعی نمایید با گذاشتن وقت بیشتر و نوشتن چند جمله ترجمه شده از یک جمله انگلیسی و انتخاب روانترین و فارسی ترین حالت ممکن، با حفظ تخصصی بودن، بهترین ترجمه را انتخاب نمایید. به مرور زمان، سرعت و دقت شما در ترجمه جملات افزایش خواهد یافت.

تعداد صفحات : 4

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • Ú©Ù„ مطالب : 44
  • Ú©Ù„ نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 9
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 8
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • Ú¯ÙˆÚ¯Ù„ امروز : 0
  • Ú¯ÙˆÚ¯Ù„ دیروز : 0
  • بازدید هفته : 65
  • بازدید ماه : 383
  • بازدید سال : 1139
  • بازدید Ú©Ù„ÛŒ : 6751
  • کدهای اختصاصی