کسب درآمد و فروشگاه اینترنتی lemonseo
close
تبلیغات
ثبت لینک و بنر در اینجا
درآمد عالی با فروش فایل
ایجاد اپلیکیشن اندروید
تبلیغات بنری و متنی
loading...
YourAds Here YourAds Here

lemonseo

بازدید : 57
يکشنبه 2 دی 1397 زمان : 21:05

ساده ترین راه برای ورود به هر اتاق درب آن است. تقویت امنیت درب ها با سیستم های قفل کارتی با کیفیت اهمیت زیادی دارد. درب اتاق مهمان باید برای افزایش امنیت به سیستم قفل الکترونیکی مجهز باشد. چنین سیستمی می تواند هویت کاربر، تاریخ و ساعت استفاده را ثبت و زمان استفاده را کنترل کند.

به این ترتیب مهمانان با در اختیار داشتن یک کارت می توانند به راحتی وارد اتاق خود شوند. البته در مواقع ضروری نیز می توان از کلید مکانیکی استفاده نمود. همچنین یک کارت مستر در اختیار مدیریت هتل قرار می گیرد.

با گم شدن کارت قفل هتلی می توان آن کارت را غیر فعال نمود و کارت دیگری برای ورود به هر اتاق ثبت کرد.

برای استفاده از انواع قفل کارتی در هتل ها لازم است یک نرم افزار و انکدر نیز تهیه نمایید و از این طریق می توانید کارت هر اتاق را برای مهمان آن و به تعداد روزهای مورد نظر فعال نمایید. به این ترتیب در پایان زمان مذکور فرد دیگر نمی تواند از آن کارت برای ورود به اتاق استفاده نماید.

انواع قفل هتلی در دو نوع آنلاین و آفلاین عرضه می شود که در حالت آنلاین به گزارش رفت و آمد هر اتاق به صورت آنلاین دسترسی خواهید داشت و برای قفل کارتی آفلاین گزارش در کارت ثبت شده و با استفاده از انکدر می توانید به این اطلاعات دسترسی داشته باشید.

علاوه بر تهیه ، توزیع و فروش انواع قفل کارتی و قفل دیجیتال ، خدمات پس از فروش نیز از جمله فعالیت های ما می باشد که با هدف ارائه محصولاتی با کیفیت برتر و جلب رضایت مشتری ضمن تامین امنیت انجام می گردد.

برای استعلام قیمت و اطلاعات بیشتر درباره انواع قفل دیجیتال و قفل الکترونیکی با ما در تماس باشید.

بازدید : 113
يکشنبه 2 دی 1397 زمان : 21:04

باز کردن قفل هوشمند یا قفل هتلی از راه دور و از طریق گوشی موبایل

برای اینکه این قابلیت جذاب و هیجان برانگیز قفل هوشمند را به شما معرفی کنیم از شما می خواهیم تصور کنید که چند هفته ای است که به یک سفر طولانی رفته اید که کیلومترها از منزل یا محل کارتان فاصله دارید . اما در همین زمان همسایه تان با شما تماس میگرید و می گوید که آب از سقف چکه میکند و احتمالا یکی از لوله های منزل شما دچار ترکیدگی شده است و باید در سریع ترین زمان ممکن به این مشکل رسیدگی شود . مشخصا اگر همچنان روی درب خانه تان قفل های سنتی و کلیدی نصب باشد و قفل هتلی نصب نباشد، با همچین اتفاقی دچار دردسرهای زیادی می شوید .

اما جالب است که اگر قفل هوشمند یا قفل هتلی روی درب ها نصب کرده باشید فقط کافی است بلافاصله بعد از قطع کردن تلفن به یکی از آشنایان تان اطلاع بدهید و او به پست درب برسد . و اتفاق هیجان انگیز همین زمان اتفاق می افتد که شما با کیلومترها فاصله فقط از طریق نرم افزاری که روی گوشی تان برای قفل نصب کرده اید می توانید درب خانه را باز کنید تا به این مشکل رسیدگی شود .

یا تصور کنید شما هر روز که می روید سر کار مجبور باشید دائما چک کنید که فرزندتان یک موقع کلیدهایش را جا نگذارد . چون اگر زمانی این اتفاق بیافتد و اوکلیدهایش را جا بگذارد ممکن است ساعت ها پشت درب بماند تا شما از راه برسید و در را برای او باز کنید . اما با نصب قفل هوشمند شما می توانید از هر محلی که هستید فقط با لمس یک دکمه از روی گوشی تان درب را برای فرزندتان باز کنید .برای نصب قفل هتلی یا قفل دیجیتال به سایت https://digidl.net مراجعه کنید

بازدید : 77
يکشنبه 2 دی 1397 زمان : 21:03

ساندویچ پانل ها در واقع ساختارهایی سبک ولی مرکب هستند که از هر طرف به دو لایه محدود شده ولی در وسط آن ها یک لایه عایق قرار دارد. لایه عایق حاوی ماده ای بسیار نرم و سبک و همچنین دارای خاصیت فیزیکی خاصی می باشد. ساندویچ پانل به دو گروه عمده ساندویچ پانل سقفی و دیواری تقسیم می شوند و بوسیله پلی یورتان، پلی استایرن و پشم سنگ ساخته می شوند. این سازه ها جایگزین بسیار مناسبی برای انواع دیوارها و تیغه های آجری یا سفالی می باشند.

امروزه با پیشرفت علم در زمینه تولید مواد کاپوزیت ساندویچ پانل ها به عنوان یکی از مصالح ساختمانی سبک ولی مقاوم، طراحی و تولید می گردند. پانل های سبک با قابلیت مقاومت بالا اولین بار در ساخت آشیانه هواپیما های جنگی در جنگ جهانی دوم کاربرد داشته که از آن زمان با پیشرفت دانش بشری در زمینه های طراحی و ساخت و ساز این مواد، ساندیچ پانل ها در ساخت دستگاه های فضایی و تولید درب های ساختمان های اداری و مسکونی حتی مورد استفاده قرار می گیرند.

برای پاسخگویی به نیازهای خاصی نظیر مقاومت حرارتی، ضد آب بودن، مقاومت مکانیکی بالا، بهداشتی بودن، ضد حریق و مسائلی که مربوط به زیست محیط می شود، طراحی پانل ها کاری پیچیده شده است.

پانل ها به دلیل عایق بودنشان و دارا بودن جداره های درونی و بیرونی رنگی به عنوان یکی از بهترین مصالح پیش ساخته برای جلوگیری از نفوذ آب و هدر رفت انرژی به حساب می آیند. این سازها تمامی نیازهای یک ساختمان را می توانند به راحتی ارائه دهند و قابل استفاده در انواع کارخانجات و ساختمان های صنعتی، انبارها اعم از انبارهای سبزی و میوه، سالن های ورزشی و تجهیز کارگاه ها و غیره … می باشند.

وزن ساندویچ پانل ها به دلیل استفاده از مواد سبک در هسته ساندویچ پانل ها، وزن آن ها به شدت کاهش پیدا می کند و به میزان ۸ تا ۱۰ کیلو گرم بر متر مربع می رسد. یک قطعه دیوار ساندویچ پانلی در مقایسه با نمونه مشابه سیمانی یا آجری گاهاً تا ۵۰ برابر سبک تر می باشد. این مسئله برای سبک سازی فوندانسیون بناها و مقاومت در مقابل زلزله و کاهش هزینه ها بسیار مهم است. هر چند که این سازها بسیار سبک هستند اما مقاومت فوق العاده ای در مقابل بارها و نیروهای فشاری و کششی نیز دارند. این سازه ها براحتی می توانند نیروهای وارده را جذب خود کرده و مقاومت بالایی را از خود نشان دهند. برای همین در ساخت دیواره و سقف کاذب از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

ساندویچ پانل ماموت برخلاف سازه های متداول گذشته در برابر رطوبت و آسیب های خوردگی دچار صدمه نمی شوند. این سازها مقرون بصرفه هستند چرا که بدلیل عدم خوردگی نیاز به تعمیرات نداشته و چون در برابر رطوبت هم مقاومند میکروبی در آن تجمع نمی یابد در نتیجه بهداشتی هستند.

ضخامت ورقه های درونی و بیرونی پانل ها با توجه به جداول های سازنده های ورق انتخاب می گردند و با توجه به فاصله مجاز، این ورقه ها می تواند گالوانیزه، الوزینگ یا آلومینیومی باشند که قیمت ساندویچ پانل با توجه به این ماده ها می تواند متفاوت باشد.

نمایندگی ماموت در استان قزوین شرکت صنعت پوشش در نظر دارد با قرار دادن این اطلاعات درباره انواع ساندویچ پانل ماموت شما کاربران عزیز را در انجام پروژه هایتان کمک کند و حق انتخاب بهترین را به شما عزیزان با توجه به مقایسه های صورت گرفته در این مقالات و ادامه آن، داشته باشید.

خط تولید انواع ساندویچ پانل, ساندویچ پانل, ساندویچ پانل سقفی, ساندویچ پانل ماموت, فرآیند تولید ساندویچ پانل, قیمت ساندویچ پانل, نمایندگی ماموت در استان قزوین

بازدید : 76
يکشنبه 2 دی 1397 زمان : 21:02

نقش نورپردازی سقف کاذب کناف در دکوراسیون داخلی خانه ها

همه ما می دانیم که نورپردازی نقش بسیار مهمی در طراحی دکوراسیون داخلی خانه ها دارد . هر عنصری که در خانه نورپردازی گردد می تواند ظاهری خاص به آن وسیله ببخشد و آن را بسیار جذاب کند این عناصر می تواند هر چیزی باشد اما ما در این مطلب به بحث نورپردازی سقف کاذب خواهیم پرداخت و نقش آن را در طراحی دکوراسیون داخلی مورد بررسی قرار می دهیم بنابراین تا انتهای این مطلب با ما باشید.

نورپردازی در قسمت گچبری های سقف کناف

زمانی که می خواهید سقف کاذب خانه تان را نورپردازی کنید باید به این موضوع دقت داشته باشید که روی سقف شما چه عناصری قرار گرفته است و با استفاده از آن ها نورپردازی های خلاقانه تری را داشته باشید . برای مثال گچبری ها می توانند بهترین راهنما برای انجام نورپردازی های سقف کاذب شما باشند. به خصوص اگر سقف خانه تان دارای تزئیناتی به سبک کلاسیک باشد نورپردازی در این گچبری ها به لوکس شدن سقف تان بسیار کمک خواهد کرد .ادامه مطلب

تگ: کناف

برچسب ها کناف ,
بازدید : 82
يکشنبه 2 دی 1397 زمان : 21:01

با توجه به پیشرفت روز افزون علوم و فناوری , تکنلوژی مسیر زندگی را بسیار راحت تر و آسان تر نموده است . در گذشته وسایل شکل سنتی داشت و این رویه پیشبرد علم وسایل را از شکل سنتی به مدا مدرن تغییر داده است . امروزه قفل دیجیتال یا همان قفل الکترونیکی وجود دارد که بسیار سیستم پیچیده ای می باشد که در واقع همان قفل ضد سرقت می باشد , در زمان قدیم این وسیله شکل ساده ای داشت ولی هرچه که گذشت سیستم درب ها به دلیل جلوگیری از سرقت سخت تر و پیشرفته تر شد . سوالی که بیشتر مردم با آن سر و کار دارند این است که کدام قفل الکترونیکی درب بهتر است و یا این قفل دیجیتال هوشمند تا چه اندازه مطمئن می باشد . مطالعات صورت گرفته نشان داده قفل اثر انگشت بیشتر مورد رضایت مردم بوده تا قفل دیجیتال کارتی و یا سایر قفل ها . در این میان این که کدام برند دارای ویژگی های بهتری می باشد هم از جمله سوالات مردمی راجع به قفل دیجیتال می باشد . برای پاسخ به این پرسش ما نگاهی به پرفروش ترین قفل در جهان انداخته ایم که قفل الکترونیکی یوکا با بالاترین درصد فروش در جهان یکه تاز بوده و استفاده از این دستگاه بیشترین رضایت مندی را در میان مصرف کنندگان بدست آورده است. برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید

بازدید : 60
چهارشنبه 27 تير 1397 زمان : 23:44


توجه به روند ازدواج نشان می دهد که هر یک از مراحل آن به مشاوره خانواده مخصوص آن مرحله نیاز دارد.مراحل مشاوره ازدواج عبارتند از :
1- مشاوره خانواده قبل از ازدواج:
هدف اصلی مشاوره خانواده در این مرحله، کمک به افراد جهت انتخاب زوج مناسب است.این مرحله مهمترین مرحله مشاوره ازدواج است، زیرا جنبه پیشگیری دارد و در صورت هدایت صحیح موجب تامین بهداشت روانی خانواده می شود.
2- مشاوره خانواده در حین ازدواج:
هدف از مشاوره در این مرحله، تحکیم پایه های زوجین است. شناخت زوجین از یکدیگر، بدست آوردن اطلاعات درباره روانشناسی زن و مرد، چگونگی رفتار صحیح آنها با یکدیگر و جلوگیری از بروز اختلاف نظرها و عمیق شدن آن از اهداف این مرحله مشاوره است.
3- مشاوره خانواده بعد از ازدواج:
زوجین در این مرحله، یعنی شروع زندگی مشترک مسائل فرهنگی، عقیدتی، اجتماعی و سنن مورد قبول یکدیگر را عملاً تجربه می کنند و ممکن است قادر به حل پاره ای از تعارضات و اختلافات نباشند، بنابراین مشاوره در این مرحله برای راهنمایی آنها و پیشگیری از بروز اختلاف مفید خواهد بود . ادامه مطلب

بازدید : 53
چهارشنبه 27 تير 1397 زمان : 23:44

اسکوتر برقی یا اسکوتر هوشمند چند وقتیه که شده نماد لاکشری بازی و بچه مایه داری . دیگه هر کی می خواد بگه من ته تفریحو لذتم ، تو اینستاگرامش یه چرخی با اسکوتر برقی می زنه و آخرشم می خوره زمین ، اما زمین خوردن مهم نیس که ، مهم اینه که اسکوتر تو تصویر باشه ! هر چند یه سال دیگه اسکوتر برقی میشه اسباب بازی بچه ها اما خب فعلا وسیله لوکسیه که هر کسی یا پولشو نداره بخره یا دلش نمیاد که بخره !

اینکه چجوری باید سوار اسکوتر برقی بشید داستانش مفصله اما باید با یه پا برید روی اسکوتر و دست تون رو به دیواری میزی درختی چیزی بگیرید تا زمین نخورید و بعدش اون یکی پا رو بذارید . اگه اسکوتر قفل باشه باید از روی ریموت دکمه آنلاک رو بزنید وگرنه اسکوتر روشن باشه خودش حرکت می کنه . کافیه یه مقدار پاهاتون رو به سمت جلو فشار بیارید . واسه ترمز کردن هم باید پاهاتون رو به سمت عقب فشار بدید . واسه اینکه بچرخید باید با یه پاتون فشار بیشتری وارد کنید . در کل باید تمرین کنید و 7 8 بار مثل هندونه بخورید زمین تا بفهمید چکار باید بکنید !

اسکوتر برقی ، دو تا سنسور داره ( جایروسکوپ ) که فشار پا و جهت حرکت پا رو متوجه میشه و به اسکوتر میگه که کدوم طرفی باید بره . منظورم اینه که پدال نداره و گاز و ترمز نداره . فقط با حرکت پا کنترل میشه .

بازدید : 49
چهارشنبه 27 تير 1397 زمان : 23:43

امروزه دستگاه چاپ بنر قطعا به یکی از ابزارهای کلیدی در دنیای تبلیغات تبدیل شده است دستگاهی که روزگاری به عنوان ابزاری جدید و فانتزی معرفی می شد و کار کردن با آن نیازمند علم و دانش بسیاری بود، به دستگاهی آسان محقر و حتی بعضی اوقات قدیمی تبدیل شده است.

دستگاه چاپ بنر بعضا بیشتر از آن که درآمد زا باشد به جزئی از ملزومات کارگاه تبلیغاتی تبدیل شده است. به هر سو دستگاه چاپ بنر راه زیادی را پیموده تا امروز به این جا رسیده است.

دستگاه های چاپ بنر به روش های مختلف قابل تقسیم بندی می باشند. بر مبنای سایز، تقسیم بندی بر اساس نوع هد، تقسیم بندی براساس نوع مرکب مصرفی، تقسیم بندی بر اساس سایز پاشش. ادامه مطلب

بازدید : 43
چهارشنبه 27 تير 1397 زمان : 23:43

ما در گروه تهران مبله 724 مفتخریم که تا به امروز سال کوشیده ایم که به شما مسافرین عزیز کمک کنیم تا با صرف کم ترین هزینه، موفق به اجاره سوئیت در تهران با بهترین امکانات گردید. شما با اجاره آپارتمان مبله در تهران می توانید سفری فراموش نشدنی را در یاد خود و اعضای خانواده محترم تان رقم بزنید. در وب سایت ما تمامی اطلاعات لازم مربوط به اجاره آپارتمان مبله ارزان در تهران و اجاره ویلا در شمال برای شما گردآوری شده است. با مطالعه ی این صفحه، کلیه سوالات شما درباره شرایط اجاره روزانه آپارتمان مبله در تهران و اجاره آپارتمان مبله برای یک ماه + قیمت به خودی خود پاسخ داده خواهد شد. بنابراین خواهشمندیم که ابتدا کلیه مطالب درج شده در این صفحه را درباره اجاره روزانه خانه در تهران مطالعه فرمایید.

بازدید : 88
چهارشنبه 27 تير 1397 زمان : 23:43

دستگاه چاپ بنر همانطور که از نامش پیداست جهت چاپ بنر،فلکس ، استیکر،مش و.. استفاده می گردد. دستگاه چاپ بنر در عرض، کیفیت و امکانات متفاوتی تولید می گردد. عرض چاپ این دستگاه ها معمولا 150-180-220-250-320-500-800 سانتی متر بوده و در گروه دستگاه های چاپ out door دسته بندی می شوند .

عامل تعیین کننده کیفیت چاپ و قیمت یک دستگاه چاپ بنر، در مرحله اول نوع و تعداد هد به کار رفته در دستگاه و در مرحله دوم آپشن های نصب شده بر روی دستگاه می باشد.هد های چاپ بنر رایج در ایران ، هد های زار -کونیکا -اسپکترا-سیکو -اپسون بوده و خود این هد ها به دسته بندی های دیگر مانند هد کونیکا 512 و هد کونیکا 1024 و.. تقسیم می گردند. برای آگاهی از قیمت های شامل تخفیف به کهن پیشه سر بزنید.

تعداد صفحات : 4

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • Ú©Ù„ مطالب : 44
  • Ú©Ù„ نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 24
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 6
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • Ú¯ÙˆÚ¯Ù„ امروز : 0
  • Ú¯ÙˆÚ¯Ù„ دیروز : 0
  • بازدید هفته : 32
  • بازدید ماه : 267
  • بازدید سال : 1023
  • بازدید Ú©Ù„ÛŒ : 6635
  • کدهای اختصاصی